Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
محک

پل تقاطع بزرگراه حسینی الهاشمی - بلوار آفرینش

بدلیل وجود شهرکهای اقماری در اطراف بزرگراه حسینی الهاشمی و  همچنین نقش کلیدی بلوار آفرینش در انتقال بار ترافیکی بلوار دکتر حسابی به بزرگراه حسینی الهاشمی ، نیاز به ساخت تقاطع غیرهمسطح در محل تقاطع این بزرگراه و بلوار آفرینش بشدت احساس می شد که خوشبختانه این امر از سال گذشته حالت اجرایی بخود گرفته و به مراحل پایانی  ساخت نزدیک میگردد.تا کنون عرشه های پل نصب شده اند و ساخت ادامه پل اتصالی به همراه لوپها ادامه دارد و با توجه به پیشرفت پروژه این پل در هفته های آینده به بهره برداری خواهد رسید.( تصاویر مربوط به زمستان 89 می باشند و عرشه های پل هم اکنون نصب شده اند ) .




تصاویر از وبگاه معاونت عمرانی شهرداری شیراز
11 مرداد 90 .

9 نظرات:

mohamad گفت...

amin jan in pol chand metre va daghighan kei eftetahe

امین گفت...

پل رو دقیق نمیدونم محمدجان ، ولی عرض بزرگراه فکر کنم 60 متر باشه ، و پل حدود 100 متر باید باشه فکر کنم .

و کار زیادی نداره ، مهم عرشه های پل بودن که نصب شدن

جابر گفت...

سلام امین جان
سعی میکنم عکس های جدید این پل رو بزودی واست ایمیل کنم
چون مسیر عبورم اکثر اوقات از زیر این پل هستش

امین گفت...

ممنون جابر جان ، منتظر تصاویر هستم

جابر گفت...

امین جان ایمیلتو هم چک کن
در ضمن از ماه رمضون حتماً یه لوگو بذار بالای سایت
مرسی

جابر گفت...

امین جان از نمایشگاه خودروهای کلاسیک که اوایل تیر توی باغ جنت برپاشد عکس های زیبایی گرفتم اما حجیم هستند و با سرعت پایین اینترنت نمیتونم واست بفرستمشون
سعی میکنم اونا رو هم برات ایمیل کنم
خالی از لطف نیستند

جابر گفت...

ارسال شد

جابر گفت...

امین جان اینو هم فراموشت نشه بذاری رو سایت
با توجه به فصل گرما و تابش اشعه فرابنفش خورشید که سلامتی افراد رو به خطر میندازه یه سایت جهانی میزان این اشعه رو برای تمتم شهرهای دنیا در طول روزهای هفته نشون میده
اینم لینک اون برای شهر شیراز
فقط برای سلامتی همشهریان و هموطنان عزیزم
http://www.uvawareness.com/uv-index/uv-index.php?location=shiraz

امین گفت...

ممنون جابر جان از همه لطفها! به مرور پستها میذارم.منتظر تصاویر پل هم هستم