Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

تقاطع سه سطح مطهری - امیرکبیر

تقاطع سه سطح مطهری - امیرکبیر بعنوان آخرین تقاطع غیرهمسطح یلوار مهطری اجرایی خواهد شد. همانگونه که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره شد، به منظور تسهیل رفت و آمد در بلوار مطهری و کاهش بار ترافیکی ، تمامی تقطعهای موجود در این بلوار به تقاطع غیر همسطح تبدیل خواهند شد.که اولین آن تقاطع مطهری - قصردشت بود و پس از آن تقاطع مطهری - گلشن اجرا شد که با نام یادگار امام افتتاح گردید. در اسفند سال گذشته نیز ، تقاطع مطهری - چمران با نام شهیدان شیخی افتتاح شد و تقاطع های ستارخان - مطهری ، قدوسی - مطهری و امیرکبیر - مطهری ، سه تقاطع باقی مانده هستند که در سال جاری و سال آینده عملیات اجرایی آنها بصورت سه سطحی آغاز خواهد شد که در جای خود تقاطعهای بزرگ نیز هستند.

با اجاری کامل تقاطع های ذکر شده ، تا حد بسیاری از ترافیک موجود در بلوار مطهری کاسته خواهد شد که افزایش سطح رفاهی عمرانی و شهروندی را درپی خواهد داشت.






4 آذر 90 .

18 نظرات:

ناشناس گفت...

ممنون از خبرات
کاش زودتراجرایی بشه که خیلی ترافیک داره این منطقه
شنیدم که شهربازی مجتمع خلیج فارس منحل شده این خبر درسته؟

امین گفت...

به عزیز من! من نمیدونم این شایعاتو کی پخش میکنه! شهربازی خلیج فارس در سال آینده بطور کامل قبل از برج هتل به بهره بردازی میرسه

مهدی.م گفت...

سلام. امین جان راه دسترسی بولوار رحمت به امیرکبیرو متوجه نشدم؟ زیر گذر از مطهری به سمت کمربندی هست؟ مثل همیشه فقط می تونم ازت یه تشکر خشک و خالی کنم. خیلی ممنون... به امید خدا تو همه کارات موفق باشی...

امین گفت...

مهدی جان در این طرح به اشتباه به جای امیرکبیر ، رحمت ذکر شده .در نقشه ها هم باغ جنت کاملا مشخص هست.

زیرگذر از مطهری به سمت امیرکبیر هست

ناشناس گفت...

سلام ممنون از شما.ولی این طرح از طرح های امساله؟ یا سال بعد ستارخانو میدونم اما مطهری و امیرکبیر رو نه.

ناشناس گفت...

امین جان سلام
واقعا بابت اطلاعاتی که میرسونی ممنونم ٰ امین شما خودتون کدوم منطقه می شینید ؟

patr گفت...

زنده باد امین با این که مشغله داری بازم این وب رو آپ میکنی و میشه گفت الان تنها کسی هستی تو سایبر که وب اکتیو در باره شیراز داری
عکسای مترو رو هم آپ کن
تشکر

امین گفت...

ناشناس 1 @ دوست عزیز طرح مطهری امسال اجرایی میشه و اگه خداوند یاری کنه ، طرح پل کابلی هم به همراه مطهری در بهمن ماه شروعم یشه

ناشناس 2 @ ممنون دوست عزیز ، من هم در خیابان برق ;)

سعیدجون ممنون ، از مترو خبر و پیشرفت جدیدی نیست ، اگه خبری شد حتما

دوستان لطف کنن ، نام خودشونو در پیامشون بذارن ، ممنون ;)

مهدی گفت...

سلام امین جان.
میشه یه تضیح درباره این طرح بدی؟
از یک سمت که اصلا راه عبور نداره و فقط گردش به راست داره!
مگه قرار نیست بلوار رحمت به چهار راه مطهری وصل بشه؟

نیما گفت...

سلام امین جان ، این طرح مشکل زیادی داره ! مشکل اول اینه که از طرف چهارراه ریشمک به طرف احمدآباد (کمربندی ) راه نداره ، دوم اینکه از طرف مطهری به سمت احمدآباد راه نداره ! سوم از طرف احمدآباد هم نه به طرف مطهری راه داره و نه به طرف پلیس راه بوشهر . با این طرح باز هم ترافیک در اون منطقه در بعضی بخش ها بوجود میاد . بهتره اینه که از طرف پلیس راه بوشهر به طرف ریشمک هم پل بشه ، یک پل دو شاخه !

Nima Metropolis گفت...

امین جان یه سوال داشتم که شاید به این طرح خیلی مربوط نشه. می خواستم بدونم بزرگراه رحمت قراره تهش به کجا برسه؟ کمربندی؟ من پیشنهاد خودم اینه که به جاده شیراز بوشهر اونور شهرک والفجر وصل بشه. طرحهای شهرداری در این مورد چیه؟

امین گفت...

دوستان ، توضیحات دقیق تر این طرح رو اجازه بدین من بپرسم خدمتتون عرض میکنم ... شاید من اشتباهی کرده باشم ...

نیمای عزیز اونجور که من شنیدم طرح هست که رحمت تا بلوار کاج که اون به امیرکبیر میرسه ادامه پیدا کنه ... حالا تا کمربندیو بعید میدونم چون تملک زیاد داره و شهرداری نشون داده قدرت چنین کاریو نداره!

علی گفت...

سلام امین جان ممنون از بابت خبرات
به نظر من که از وقتی که پاک فطرت که یک شیرازی هست شده شهردار شیراز سرعت پروژه ها بیشتر شده این طور نیست ؟
چند شب پیش ساعت 1 از پل معالی آباد رد میشدم داشتن کار می کردن

رضا گفت...

امین جان یه اشتباهی در نام گذاری مسیرها کردی اکه به عکس توجه کنی میبینی که بلواری که نوشتی رحمت در اصل مطهری ( قسمت کشن ) هست و اونی که نوشتی مطهری و زیر گذر داخلش اعمال شده امیر کبیر از سمت ریشمک به سمت پلیس راه هست...اون بلوار کوچیک بالایی هم که هیچ پلی براش ایجاد نشده بلوار میثم شمالی هست که بار ترافیکی نداره و فقط عبور محلی ازش برقرار هست....
به نظر من که طراحی خیلی خوبی برا پل انجام شده و ترافیکی هم ایجاد نمی کنه...

رضا گفت...

امین جان یه اشتباهی در نام گذاری مسیرها کردی اکه به عکس توجه کنی میبینی که بلواری که نوشتی رحمت در اصل مطهری ( قسمت کشن ) هست و اونی که نوشتی مطهری و زیر گذر داخلش اعمال شده امیر کبیر از سمت ریشمک به سمت پلیس راه هست...اون بلوار کوچیک بالایی هم که هیچ پلی براش ایجاد نشده بلوار میثم شمالی هست که بار ترافیکی نداره و فقط عبور محلی ازش برقرار هست....
به نظر من که طراحی خیلی خوبی برا پل انجام شده و ترافیکی هم ایجاد نمی کنه...

ح گفت...

سلام برادر!

خسته نباشی! پشت کارتو عشقه!

کاش شهرداری فکری برای بهبود تقاطع ریشمک و تقاطع افتتاح نشده ی دفاع مقدس هم می کردم: منظورم سه سطحی کردن اوناست!

گفته شده تقاطع آتی الاحداث سرداران دلگشا یک تقاطع ساده ی شرقی غربیه...اگر اینجوری باشه و احتمالا مثل چهار راه ریشمک بدون لوپ باشه چه خاصیتی داره؟

بهتره شهرداری در اجرای طرح ها نیاز سنجی کنه نه موقعیت سنجی...منظورم اینه که بالا و پایین نکنه...به نظرمن احداث تقاطع سه سطحی در چهار راه دلگشا لازم الاجراست!

ameer گفت...

چون اسم خیابون ها رو بلد نیستم با توجه به عکس دوم دارم میگم.. :
خیابان شمالی که تنها به غربی راه داره میتونه با یه زیرگذر کوچیک به زیر گذر اصلی متصل بشه و به خیابانشرقی هم راه پیدا کنه..

امین گفت...

علی @ بله علی عزیز ، بالارفتن سرعت اجرای پروژه کاملا قابل مشاهده هست

رضا @ رضا جان راسشو بخواین این پروژه با عنوان تقاطع رحمت مطهر نامگذاری شده بود ، که اصا همچین چیزی امکان نداره! با توجه به نقشه ها ، باغ جنت کاملا مشخص هست ، من اونجور که محاسبه کردم این طرح می بایست مربوط به طرح امیرکبیر مطهری باشه! شاید هم اونجور که شما میگین ، برای تقاطع بلوار میثم و امیرکبیر باشه!

ح@ درود بر حسین عزیز ! گفتم فراموشمون کردی! از زمان فیلتر شدن تا کنون ببهمون سر نزده بودی!

واقعا شهرداری باید فکری به حال وضیت افتضاح چهاراه ریشمک بکنه!

خطایی در این ابزارک وجود داشت