بعد از روزها ، ماه ها و سالها ( خوش شانس بودیم که وارد دهه نشدیم ) ، زیرگذر امیرکبیر - باهنر در بهمن سال گذشته با حضور کلیه مقام های مربوطه از استاندار گرفته تا شهردار و اینــــــــــــا ، افتتاح شد.این مدل زیرگذر ، در واقع بی خاصیت ترین و کم بازده ترین نوع تقاطع غیر همسطحی هست که امکان ساختش هست ، نه دارای لوپ هست و نه دردی از ترافیک دوا میکنه! حال، چرایی اینکه شهرداری به چه دلیل برای ساخت چنین زیرگذری حدود 3 سال وقت صرف کرد به کنار ، سوال اصلی این هست که چرا با صرف چنین بودجه ای که برای ساخت یک زیرگذر و تقاطع هزینه می شود ، یک تقاطع با بازده خوب و موثر ساخته نشود تا شهرداری پس از ساخت زیر گذر مجبور به نصب چراغ راهنمایی در محل این زیرگذر نشود!!؟؟ بله دوستان نصب چراغ راهنمایی در محل زیرگذر امیرکبیر - باهنر ، موضوعی بود که خود من تا زمانیکه به چشم ندیدم باور نکردم! با وجود تمامی این تفاسیر ، امیدواریم که شهرداری در این روند خود تجدید نظر گرده و بجای ساخت زیرگذرهای کوچک و ناکارآمد به ساخت پلهایی با ویژگی های خاص و مفید روی آورد ...
24 اردی بهشت 90 .
۲/۲۴/۱۳۹۰ ۰۱:۳۶:۰۰ ب.ظ.
امین
Posted in: 
1 نظرات:
khob age gharar bud ke hub kar oknan va manteghi unvaght ki dige dozdi kone
va agar gharar bud ina malekato abd oknan ke ta hal karde budan
dozdi ha kam kam dare ru mishe har tarhi mesle ghatr shari tul bekeshe malume ke dar hale dozdiyan az bodje
ارسال یک نظر