Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

پس از گذشت بیش از دو سال از افتتاح ، قطار شیراز - اصفهان در تابستان 90 افتتاح می شود!


انگار نه انگار این قطار تبلیغاتی 2 سال پیش افتتاح شده ...

راه آهن شيراز- اصفهان اوايل تابستان امسال به طور كامل به بهره برداري مي رسد.
قائم مقام وزير راه و ترابري گفت:با حل برخي مشكلاتي كه وجود داشت، راه آهن شيراز - اصفهان اوايل تابستان امسال به طور كامل به بهره برداري خواهد رسيد.

http://media.farsnews.com/Media/8703/Images/jpg/A0449/A0449686.jpgبه گزارش خبرنگار ايرنا، مهندس رضا پيل پايه ، چهارشنبه در جريان بازديد از اين پروژه اظهار داشت: به دنبال اجراي سريع پروژه در زمان دولت نهم و دهم حدود هفت كيلومتر پاياني اين پروژه در محل صدرا با مشكلاتي از جمله وجود معارضين مواجه شد كه روند اجراي پروژه را متوقف كرد.

وي ادامه داد: با توجه به رفع مشكل معارضين و همچنين تامين اعتبار اميدواريم كه با تلاش و همكاري بيش از پيش دستگاههاي استان فارس شاهد بهره برداري كامل از اين پروژه در اوايل تابستان امسال باشيم و مردم از طريق ايستگاه راه آهن شيراز سفر خود را آغاز كنند.

وي در خصوص مشكلات اعتباري پروژه گفت: از آنجا كه در سه ماهه چهارم سال گذشته اعتبار كمي براي اجراي اين پروژه تخصيص يافته بود مقداري از نظر تامين مالي عقب هستيم كه اميدواريم با تامين مالي شاهد بهره برداري از پروژه در اوايل تابستان باشيم.

قائم مقام وزير راه و ترابري ميزان پيشرفت پروژه قطار شيراز - اصفهان را حدود 85 درصد برشمرد و ادامه داد: 15 درصد باقيمانده است كه شامل مقدار باقيمانده مسير و چند ايستگاه پروژه مي شود و تلاش مي كنيم كه با هماهنگي بيشتر دستگاههاي اجرايي استان فارس به سرعت اجرايي شود.

وي درباره تكميل ساختمان پليس در ايستگاه شيراز گفت: اين ساختمان نيز آماده بهره برداري است و اميدواريم استاندار فارس كمك كند تا روند استقرار پليس به سرعت انجام شود.

وي از همكاري تمام دستگاه ها براي اتمام اين پروژه تقدير كرد و گفت: ادامه اين همكاري ها كمك مي كند كه پروژه هرچه سريعتر به بهره برداري برسد.

معاون وزير راه و ترابري و ترابري و مديرعامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور ضمن تاكيد بر تدوين نقشه راه در اين شركت براي اولويت بندي ساخت و تخصيص منابع به پروژه ها گفت: بايد اولويت هاي ساخت زيربناها در حوزه راه و راه آهن را مشخص كنيم تا بتوانيم با منابع محدود بهره وري حداكثري را داشته باشيم.

مهندس احمد صادقي اظهار داشت: حجم فعاليت ها، مسووليت ها و كارهايي كه در وزارت راه و ترابري انجام مي شود بسيار بيشتر از منابع موجود آن است و بايد تلاش كنيم از از امكانات و اعتبارات استفاده بهينه صورت گيرد.

وي ازمجريان و پيمانكاران پروژه راه آهن شيراز - اصفهان خواست تا براي اتمام كار تلاش و كوشش بيشتري نمايند.

10 فروردین 90 .

1 نظرات:

اخبار شیراز گفت...

امیدوارم؛ هرچند از این وعده های زیاد دادن
ولی خب ایندفعه خط آهن رو تا پل وسطی ادامه دادن، بعد از پل هم اون ماسه های زیرش رو ریختن

خطایی در این ابزارک وجود داشت