Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
محک

خوب >>> هتل چمران شیراز

آدرس : شیراز ، بلوار شهید چمران ، بعد از بیمارستان اردیبهشت.
تلفکس : 07116289494


هتل چمران شیراز در 33 طبقه ساخته شده و آماده بهره برداری می باشد. قرارگیری این هتل در بلوار چمران شیراز که توسط باغهای بسیار زیبا محصور شده است باعث تمایز این هتل از دیگر هتل های شیراز شده است. پیشنهاد من به شما این است که در صورت اقامت در شیراز حتما این هتل را برای اقامت در نظر بگیرید و در صورت امکان در طبقات بالایی آن مستقر شوید تا از مناظر بسیار زیبای آن بهره مند شوید.همچنین این هتل یکی از بزرگترین هتل های ایران نیز هست.






امکانات :
کافی شاپ هتل با مساحت 200 متر مربع و قابلیت پذیرش 150 مهمان در تمام مدت شبانه روز همراه با موزیک زتده آماده پذیرایی می باشد.

رستوران : رستوران مجموعه با گنجایش 600 مهمان و 400 متر مربع فضای سرپوشیده و 1000 متر مربع فضای روباز در محیطی آرام همراه با پخش فیلم و موسیقی زنده.

مجموعه استخر و سونا : امکانات ورزشی تفریحی شامل استخر سرپوشیده ، سونا خشک و بخار ، جکوزی و سالن های بیلیارد و بدنسازی با تجهیزات مدرن که باعث تبدیل آن به یکی از برتربن های ایران خواهد شد.

باشگاه بدنسازی و آرایشگاه : باشگاه بدنسازی این مجموعه با امکانات فوق مدرن فضایی مناسب جهت ورزش ایجاد نموده است.

سوئیتها : اتاق ها با تجهیزات رفاهی تهویه مطبوع ، سیستم ماهواره ای خبری ، ویدئو مرکزی و شبکه اینترنت .





نوشته شده توسط امین در شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 20:30.

8 نظرات:

محمد دردانی گفت...

با سلام
من شنیده ام که این هتل دو قلو هست شما هم اینو تایید می کنید؟
با تشکر

سیاوش2926 گفت...

محمد جان لوگوی هتل به صورت دوقلو کشیده شده.همین طور اگر دقت کنی میبینی که خاکبرداری بزرگی کنارش انجام شده.بعضی دوستان هم گفتن که احتمالآ دوقلو هست.تأیید 100% رو من هنوز جایی ندیدم.

مدیر وبلاگ گفت...

سیاوش جان اشکال از بلاگفا هست.البته بخاطر روز قدس (!) خیلی از سایتارو با مشکل مواجه کردن و جیمیل و یاهو میلم باز نمیشدن. من هم این مشکل رو داشتم.شرمنده متوجه نظراتتون نشدم.این هم میل سعید :
saeed_nic_f@yahoo.com

ح گفت...

بچه ها توی این خبر اومده گفته حافظ , اصفهانی بوده...لطف کنید برید توی قسمت نظرات و به این خبر انتقاد کنید...این اعتراض حضوری نیست که کوتاهی کنید!!!...بی توجهی نکنید...(البته ما شنیده بودیم حافظ باباش اصفهانی بوده ولی دیگه اینجوری نشنیده بودیم)...رفتید یا نه؟!:

http://tabnak.ir/fa/pages/index.php

(بعد از اصفهانی شدن سلمان فارسی و فارسی شدن دزدان و قاتلان اصفهانی نوبت به این رسیده...البته ممکنه این حرف همه ی اصفهانیا نباشه...حواسمون باشه دعوا قبیله ای نشه...)

ح گفت...

آدرس خبر رو اصلاح می کنم...اینجاست:

توی خبرگزاری فارس:
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8806300134

توی تابناک:
http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=65015

نظر یادتون نره!!!

سپهر گفت...

بدترین هتلی که رفتم همین بوده!
سرویس آشغال!
اطاق من که 1005 بود افتضاح.
قیمت زیاد!
معلوم نبود حوله ها رو شستن یا نه! توو 3 تا حوله مو بود!! دورِ توالت فرنگی افتضاح! توو کاسه توالت فرنگی زرد! چاهک حموم گیر بود و مهم تر از همه اینکه آب از زیر وانِ حموم میزد بیرون!!!! چند تا سیم آویزون توو دستشویی که معلوم نبود چیه!
هتل 5 ستاره دمپایی پلاستیکی داشت!!!!!!
روم سرویس که فقط کافی شاپ بود اونم نصف چیزا رو نداشت!
صبحونه اصلا خوب نبود در سطح 3 ستاره بود. ساعت 7 و نیم صبح هنوز نون نداشتن!!!
کلا ظاهر هتل 1 سال ساخته ، توش بالای 10 سال ساخته!!
حیف پول و اعصابم که توو این هتل رقت!!!!!!
30% تخفیف دادن، موقع تخلیه 20% تحت عناوین مختلف پس گرفتن.

کلا یه اشتباهی کردم رفتم این هتل!

محمد گفت...

به به ميبينم كه مشكلاتي كه درباره هتل چمران نوشته بودم رو حل كردين.
طبق معمول صورت مساله پاك شد.
ممنون

امین گفت...

دوست عزیز من نه ارتباطی با هتل چمران دارم و نه وکیل مدافع اون هستم بخوام نظرات شما رو پاک کنم.نظرات شما در این پست بودند نه این مطلب.

http://www.shiraz1400.com/2009/08/5.html