مديركل راه و ترابري لارستان گفت: پروژه راه آهن شيراز ـ بندرعباس مراحل تكميلي خود را سپري ميكند و در حال حاضر در مرحله مناقصه است.
به گزارش خبرگزاري فارس از لارستان، علي اميري چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران پروژه راهآهن شيراز ـ لار ـ بندرعباس را يكي از مهمترين پروژههاي عمراني استان فارس برشمرد و اظهار داشت: با اتصال اين خط راه آهن به شبكه ريلي كشور تحولي در منطقه جنوب كشور و همچنين استان فارس به دنبال دارد و براي حمل و نقل ريلي كشور نيز بسيار مفيد است.
مديركل راه و ترابري شهرستان لارستان سرعت پيشرفت اين پروژه را بسيار بالا ارزيابي كرد و ابراز داشت: با توجه به اينكه 85 درصد اين پروژه را سرمايهگذاران بخش خصوصي متحمل شدهاند و بانك نيز حمايتهاي فراواني انجام داده است، بنابراين هيچ مشكل مالي ما را در اين مورد تهديد نميكند و به زودي كلنگ اين پروژه به زمين زده ميشود.
وي خاطرنشان كرد: اين مسافت حدود 540 كيلومتر است كه ميتوان مسير بندرعباس به مقصد شيراز را حدود پنج تا 5:30 ساعت طي كرد.
اميري بهرهبرداري از اين خطوط ريلي را سه ساله تخمين زد و افزود: بهرهبرداري از اين پروژه طي زمان مقرر بستگي به عدم مشكلات اجتماعي و حوادث مترقبه در عين انجام تكميل پروژه دارد در حالي كه تكميل اين پروژه در حالت معمولي بين 10 تا 12 سال به طول ميانجاميد.
وي مسير دقيق عبور راهآهن را نامشخص دانست و اضافه كرد: هنوز به طور حتم مسير عبور اين راه آهن مشخص نشده، در حالي كه كريدور آن تعيين شده و در طول اين مسير سه ايستگاه اصلي واقع است كه در نقاطي از شهرستانهاي لارستان، جهرم و كوار قرار دارند و به طور قطع ايستگاههاي فرعي نيز به اين مسير اضافه ميشود.
مجري اين طرح مديركل راه و ترابري لارستان به نمايندگي از وزارت راه و ترابري است.
12 دی 89 .
به گزارش خبرگزاري فارس از لارستان، علي اميري چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران پروژه راهآهن شيراز ـ لار ـ بندرعباس را يكي از مهمترين پروژههاي عمراني استان فارس برشمرد و اظهار داشت: با اتصال اين خط راه آهن به شبكه ريلي كشور تحولي در منطقه جنوب كشور و همچنين استان فارس به دنبال دارد و براي حمل و نقل ريلي كشور نيز بسيار مفيد است.
مديركل راه و ترابري شهرستان لارستان سرعت پيشرفت اين پروژه را بسيار بالا ارزيابي كرد و ابراز داشت: با توجه به اينكه 85 درصد اين پروژه را سرمايهگذاران بخش خصوصي متحمل شدهاند و بانك نيز حمايتهاي فراواني انجام داده است، بنابراين هيچ مشكل مالي ما را در اين مورد تهديد نميكند و به زودي كلنگ اين پروژه به زمين زده ميشود.
وي خاطرنشان كرد: اين مسافت حدود 540 كيلومتر است كه ميتوان مسير بندرعباس به مقصد شيراز را حدود پنج تا 5:30 ساعت طي كرد.
اميري بهرهبرداري از اين خطوط ريلي را سه ساله تخمين زد و افزود: بهرهبرداري از اين پروژه طي زمان مقرر بستگي به عدم مشكلات اجتماعي و حوادث مترقبه در عين انجام تكميل پروژه دارد در حالي كه تكميل اين پروژه در حالت معمولي بين 10 تا 12 سال به طول ميانجاميد.
وي مسير دقيق عبور راهآهن را نامشخص دانست و اضافه كرد: هنوز به طور حتم مسير عبور اين راه آهن مشخص نشده، در حالي كه كريدور آن تعيين شده و در طول اين مسير سه ايستگاه اصلي واقع است كه در نقاطي از شهرستانهاي لارستان، جهرم و كوار قرار دارند و به طور قطع ايستگاههاي فرعي نيز به اين مسير اضافه ميشود.
مجري اين طرح مديركل راه و ترابري لارستان به نمايندگي از وزارت راه و ترابري است.
12 دی 89 .
0 نظرات:
ارسال یک نظر