کارفرما:شهرداری شیراز(حوزه معاونت فنی وعمرانی )
مدیرپروژه :مهندس دهقانیان
مشاور و دستگاه نظارت :شرکت مهندسین مشاور آمایش آب وخاک
پيمانكار:قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا
افتتاح همزمان با افتتاح بزرگراه کوهسار مهدی ، سال 1390 .
اجرا:50%
اهداف طرح :
ایجاد راههای جدیددسترسی به شمال غرب شیراز واتصال آن به کوهسارمهدی وتونل دوقلوی ایمان شمالی ونهایتا به میدان قصردشت – حذف قابل توجه ترافیک شمال وغرب شهر وکاهش چشمگیر درمسافت های طی شده وکاهش زمان سفرهای درون شهری
مشخصات پروژه :
تونل دوقلو – طول تونل شمالی 1090 متر و طول تونل جنوبی 995 متر - هرتونل شامل سه خط عبور – شیب کـف تونل 4% - سطح مقطع تونل درهنگام حفاری 120 مترمربع – سطح مقطع تونل پس ازعملیات لاینینگ 98 مترمربع – عرض خالص کف تونل 1/15 متر – عرض سواره رو 5/12 متر - حجم تقریبی خاکبرداری ترانشه ها وابتدای مسیر 000/430 مترمکعب – حجم حفاری تونل ها 000/270 مترمکعب – حجم بتن ریزی 000/115 مترمکعب – وزن آهن الات مصرفی 2900
نوشته شده توسط امین در روز دوشنبه ، 10 خرداد 1389 ، ساعت 14
5 نظرات:
[گل] درود دوست گرام [گل]
[گل] بروزم با :
میلیاردها دلار در آمد عربستان سعودی از جیب ملت ایران
[گل] ** خداوند نگهدار ایران باد ** [بدرود]
لطفا هر پروژه اي رو كه ميذاريد بگيد حدودا تا كي تمومه؟!
مثلا همين تونل؟
يا
مركز تجارت جهاني توي قصر دشت؟؟
درود
چندی بود که به دلیل عوض کردن قالب وبلاگ، وبلاگم برای برخی از دوستان بالا نمی آمد، اکنون از نو قالبش را عوض کردم..
با یکی دو مطلب از جمله "خیام" و "بیرجند" به روزم
خستین بزرگراه دو طبقه کشور در حالی در روز ۲۴ اسفند در اصفهان توسط رئیس دولت افتتاح شد که بعد از دو ماه از افتتاح این پروژه برخی از شهروندان اصفهانی با ارسال تصاویری, از ترک خوردن پایه های این پروژه خبر دادند
بنا بر این گزارش , برای ساخت این بزرگراه ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و به گفته مسئولان، ساخت آن دو سال زودتر به بهره برداری رسیده است اما گویا موارد ایمنی در ساخت آن لحاظ نشده و امکان خطر برای شهروندان اصفهانی هر لحظه وجود دارد.
به نقل از معماری نیوز
خستین بزرگراه دو طبقه کشور در حالی در روز ۲۴ اسفند در اصفهان توسط رئیس دولت افتتاح شد که بعد از دو ماه از افتتاح این پروژه برخی از شهروندان اصفهانی با ارسال تصاویری, از ترک خوردن پایه های این پروژه خبر دادند
بنا بر این گزارش , برای ساخت این بزرگراه ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و به گفته مسئولان، ساخت آن دو سال زودتر به بهره برداری رسیده است اما گویا موارد ایمنی در ساخت آن لحاظ نشده و امکان خطر برای شهروندان اصفهانی هر لحظه وجود دارد.
به نقل از معماری نیوز
ارسال یک نظر