رئيس مجمع نمايندگان استان فارس با بيان اينكه استان فارس در آزادراههاي كشور هيچ سهمي ندارد، گفت: هنوز قرارداد اجرايي آزادراه شيراز اصفهان با توجه به كلنگزني آن امضا نشده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، محمدرضا رضايي بعد از ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه استانداران سابق و جديد فارس اظهار داشت: سهم استان فارس در آزادراهها صفر بوده و يكسال آزاد راهمان كلنگزني شده اما قرار داد اجرايي آن كامل نشده و همچنان بلاتكليف است.
رضايي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: مديريت ارشد اين استان بايد مصوبات سفرهاي هيئت دولت و مقام معظم رهبري به فارس را در اولويت كاري خود قرار دهد و به دنبال اجرايي كردن آنها باشد.
وي ادامه داد: 80 درصد از سپردههاي فارس هزينه و سرمايهگذاري در استانهاي ديگر ميشود و اين در شأن اقتصاد فارس نيست.
اين نماينده مجلس همچينين از استاندار جديد فارس خواست تا توجه به تكميل راهآهن شيراز اصفهان، برنامهريزي براي توسعه حمل و نقل ريلي، آبرساني به روستاها، حل مشكل كارخانه بحرانزده (I.T.I )، گازرساني به روستاهاي مناطق سردسير و گرمسير و توجه به برطرف شدن مشكل عشاير فارس كه 12 درصد جمعيت اين استان را تشكيل ميدهند را در اولويتهاي برنامه خود قرار دهد.
نماينده مردم جهرم در خانه ملت در بخشي ديگر از سخنان خود خواستار توجه استاندار به توسعه حمل و نقل هوايي در استان فارس شد و خاطرنشان كرد: در حال حاضر چهار فرودگاه در شهرهاي فسا، داراب، جهرم و آباده آماده انجام پرواز است و براي راهاندازي آن كاري از پيش نميبرند.
وي بيان كرد: در بودجه عمراني رتبه 29 را داريم و در انتهاي جدول هستيم كه اين نيز بايد توسعه يافته و تقويت شود.
رضايي ادامه داد: در بحث آمار بيكاري نيز بالاترين نرخ بيكاري را داريم و در جذب سرمايهگذاريها نيز تنها كمتر از يك درصد موفق بودهايم كه اينها بايد پيگيري و حل مشكل شود.
رئيس مجمع نمايندگان فارس در پايان تصريح كرد: استاندار فارس بايد مديراني را كه با اهداف خاص و وارد شدن در حاشيه به مديريت دستگاههاي مختلف در استان مشغولند اجازه ادامه فعاليت ندهد.
9 مرداد 90 .
به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، محمدرضا رضايي بعد از ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه استانداران سابق و جديد فارس اظهار داشت: سهم استان فارس در آزادراهها صفر بوده و يكسال آزاد راهمان كلنگزني شده اما قرار داد اجرايي آن كامل نشده و همچنان بلاتكليف است.
رضايي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: مديريت ارشد اين استان بايد مصوبات سفرهاي هيئت دولت و مقام معظم رهبري به فارس را در اولويت كاري خود قرار دهد و به دنبال اجرايي كردن آنها باشد.
وي ادامه داد: 80 درصد از سپردههاي فارس هزينه و سرمايهگذاري در استانهاي ديگر ميشود و اين در شأن اقتصاد فارس نيست.
اين نماينده مجلس همچينين از استاندار جديد فارس خواست تا توجه به تكميل راهآهن شيراز اصفهان، برنامهريزي براي توسعه حمل و نقل ريلي، آبرساني به روستاها، حل مشكل كارخانه بحرانزده (I.T.I )، گازرساني به روستاهاي مناطق سردسير و گرمسير و توجه به برطرف شدن مشكل عشاير فارس كه 12 درصد جمعيت اين استان را تشكيل ميدهند را در اولويتهاي برنامه خود قرار دهد.
نماينده مردم جهرم در خانه ملت در بخشي ديگر از سخنان خود خواستار توجه استاندار به توسعه حمل و نقل هوايي در استان فارس شد و خاطرنشان كرد: در حال حاضر چهار فرودگاه در شهرهاي فسا، داراب، جهرم و آباده آماده انجام پرواز است و براي راهاندازي آن كاري از پيش نميبرند.
وي بيان كرد: در بودجه عمراني رتبه 29 را داريم و در انتهاي جدول هستيم كه اين نيز بايد توسعه يافته و تقويت شود.
رضايي ادامه داد: در بحث آمار بيكاري نيز بالاترين نرخ بيكاري را داريم و در جذب سرمايهگذاريها نيز تنها كمتر از يك درصد موفق بودهايم كه اينها بايد پيگيري و حل مشكل شود.
رئيس مجمع نمايندگان فارس در پايان تصريح كرد: استاندار فارس بايد مديراني را كه با اهداف خاص و وارد شدن در حاشيه به مديريت دستگاههاي مختلف در استان مشغولند اجازه ادامه فعاليت ندهد.
9 مرداد 90 .
8 نظرات:
daghighan in modirhaye ghabli chikar kerdan shiraz ke pas az salha taze shoro be takon khordan kerde ka onam bekhatetere jamiate ziadeshe va mardomesh ke be khodeshon omadan vali in ostane fars engar hich faaliate mosbati tosh nemikonan hala be in ostanadare jadid mishe omidvar bod ya na
برعکس هر پستی، پست غم انگیزی بود اما خدا کنه این استاندار ارزشش رو داشته باشه که اینقدر طول کشید تعیین بشه
از یه طرف میگن جذب سرمایه گذار 1 درصد موفق بودیم از یه طرف میگن دوم کشور شدیم، از یه طرف 30 درصد بودجه صنعتی استان کم میشه از اون طرف میگن فارس به جایگاه خودش در صنعت خواهد رسید!!!
امیر من کلا بیخیال این دولت شدم و نظرم اینه که : کلا کاری نکنه سنگین تره! بذاره به حال خودش فقط بذاره این فارس دوستها سرمایه گذاریشونو انجام بدن
نه قطار میخایم! نه ازادراه نه کارخانه مونتاژ پژو پارس
اینجوری اجرا نکنن سنگینتره!
تکلیف تقاطع های غیر هم سطح کمربندی چی شد؟ تا کی میخواد همینطوری بمونه؟ بعدشم بزرگراه شیراز-اصفهان قراردادش امضا شد؟ شروع به کار کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا تقاطع های کمربندی - وحدت و پل فسارو کامل میدونم تعطیل حال شهردار گفته که تا اخر امسال همشون افتتاح میشن !!!
ازادراه شیراز - اصفهان هم فقط یک قطعش 5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته!!! واقعا خجالتمون دادن با این همه لطف
امین جون این خبر که این پل بعد از فلکه احسان تعتیل مال کی هست اخه پاک فطرت گفته بود 22 بهمن میخواد افتتاحش کنه
ببخشید تعطیل
والا از خود اقای شهردار باید پرسید! منکمه زاید رد میشم کسی ار نمیکنه!
ارسال یک نظر