معاون فني و عمراني شهرداري شيراز گفت: پروژه چمران مطهري از نظر تاثيرات و عوارض اجتماعي و ترافيكي مهمترين پروژه شيراز محسوب ميشود،به همين دليل تمام تلاشمان را ميكنيم كه تا پايان امسال آن را به پايان برسانيم.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه فارس، رضا خيرانديش امروز در جمع خبرنگاران با بيان اينكه بهصورت معمول بايد اين پروژه تا مهرماه سالآينده تحويل داده شود، افزود: شخصا هر هفته 2 تا 3 ساعت وقت گذاشته و بر اين پروژه نظارت ميكنم، پول ويژه ميدهيم، نظارت ويژه ميكنيم، چون بحرانيترين و سنگينترين پروژه است.
وي با اشاره به وضعيت پروژههاي عمراني شيراز گفت: ظرف 45 روز آينده تونل شمالي كوهسار مهدي هم بازگشايي ميشود و تمركز ما بر روي كامل كردن بزرگراه قرار خواهد گرفت.
خيرانديش اضافه كرد: تقاطع دكتر حسابي بيش از 40 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و تا پايان امسال به اتمام ميرسد و تقاطع دفاع مقدس هم با 47 درصد پيشرفت فيزيكي تداوم دارد.
معاون فني و عمراني شهرداري شيراز در واكنش به اين سووال كه پروژه تقاطع دفاع مقدس خيلي كند جلو ميرود، دليل آن را نوع سازه كار شده دانست و ادامه داد: پل سرداران 55 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و اميدوار هستيم تونل سعدي هم تا پايان امسال بازگشايي شود.
وي طول كل مسير پل و تونل يادشده را 670 متر اعلام و اضافه كرد: كل اين مسير 47 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و با بازگشايي تونل كار سرعت بسيار خوبي خواهد گرفت.
اين مقام مسوول گفت: من با نصب روزشمار موافق هستم اما براي تعيين سقف زماني و سختگيريهاي متداول، بايد بستركار فراهم بوده و هيچ مشكلي وجود نداشته باشد، حال آنكه در برخي پروژهها عليرغم پيشرفت فيزيكي اما همچنان پيگير كار تملك هستيم.
خيرانديش از پيشرفت 70 درصدي محوطه و بند نهراعظم در بستر رودخانه خشك خبر داد و گفت: تا پايان امسال اميدوار هستيم كه تقاطع اميركبير، پارك سايه، تقاطع دفاع مقدس، كنارگذر ترمينال كارانديش، بند و محوطه نهر اعظم و آرامستان احمدي به نتيجه برسد.
وي اضافه كرد: مشكل آرامستان تنها راه دسترسي است و انجام آن خارج از عهده شهرداري بوده و متاسفانه در طرحهاي ملي ديده نشده و همت و حمايت بيشتر راه و ترابري را ميطلبد.
خيرانديش با يادآوري اينكه طي يكسال اخير حدود يك ميليون و 500 هزار متر مربع روكش آسفالت در شيراز انجام شده است، گفت: اين ميزان جداي از فعاليت شهرداريهاي مناطق است.
وي ميزان هزينه هر سانتيمتر آسفالت را يكهزار تومان اعلام و اضافه كرد: امسال اجراي طرحهايي مانند تقاطع رضوان، كنارگذر و رمپ پل باغصفا، پاركينگ طبقاتي خلد برين، پاركينگ طبقاتي دروازهكازرون، ساحلي جنوبي، تقاطع رمضان يك و ... در دستور كار قرار خواهد گرفت.
5 نظرات:
جالبه! اینا اصلان نمیخوان قبول کنن که پول ندارن و پروژه ها خوابیده.من یادمه وقتی که قرار بود این دفاع مقدس شروع بشه ،کلی تو بوق و کرنا کردن که چون سازش فلزی خیلی ساری تر پیش میره! بعد الان میگن علت کندی کار نوه سازشه!خوب آقایون چرا نمیاین بگین که پول ندارین؟ این همه خودتونو برای چی سعی میکنین توجیه کنین؟ راستی امین این خبر مال کی هست؟ چون من تا جایی که یادمه حفاری تونل سعدی تموم شده. :-؟
بینان منظورشون افتتاح کامل تونل بوده که اتومبیل ازش عبور کنه و این میسر نمیشه مگر تا افتتاح پل سرداران - فضیلت.
خبر هم مربوط به 1 شهریور هست.
این پل دفاع مقدس شاهکار شهرداریه !! لوپ نداره !
:-? jalebe!
Mage pol sadi tamume.
Albate amin jan pol h Hamishe lazem nist ke loop ya dor bargardun dashte bashan in masalaro amar bardari traffici moshakhas mikone,maamulan dar in ghesmat az shahr ha pol ha faghat naghshe ino daran ke 2 khiabun az ham joda shan,masalan negah kon,tehran ham pol karimkhan,pol college,pol mirdamad,ia injuri hastan.
vali khandedarish be ine ke in pol baayd kheili zudtar eftetah mishod!chon hame chiz gharar bud felezi va pish sakhte bashe!
x
به نظرم خیلی از پل ها در شیراز فقط سمبل کاری و برای رفع تکلیف ساخته شدن...مسئولان شهر نمی خوان بفهمن که بعضی جاها نمیشه با یه دونه پل بدون لوپ مسئله رو حل کرد...خیلی جاها - در واقع اکثر جاها- مسئله ترافیک به خاطر گردش به چپ هست ولی اینا میخ وان با یه پل مستقیم اونم در مسیری که ترافیک کمتری داره ترافیک رو حل کنن! نمونش هم همین پل دفاع مقدس...یا پل فضیل - ساحلی که قرار ساخته بشه...به نظرم اینجا ها لازمه که اگر نمیشه پل با لوپ ساخت به جاش یه رو گذر و یه زیر گذر عمود بر هم ساخته بشه : همون پل سه طبقه...چیزی که مسئولان در شیراز فعلا در رویاهاشون می بینن!
تو زیرگذر درحال ساخت ریشمک که شاهکار بزرگ شهرداریه گردش به چپ نمیشه کرد
نمیدونم اگه تو چهارراه ریشمک با اون ترافیکش نخواد پل سه طبقه ساخته بشه پس کجای شیراز شهرداری میخاد پل سه طبقه بسازه
ارسال یک نظر