کارفرما:شهرداری شیراز(حوزه معاونت فنی وعمرانی )
مدیرپروژه :مهندس معابرفرد
مشاور و دستگاه نظارت :شرکت مهندسین مشاور آمایش آب وخاک
پيمانكار:قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا – قرب قائم - موسسه عمران
اهداف طرح:
ایجاد راههای جدیددسترسی به شمال غرب شیراز واتصال آن به کوهسارمهدی وتونل دوقلوی ایمان شمالی ونهایتا به میدان قصردشت – حذف قابل توجه ترافیک شمال وغرب شهر وکاهش چشمگیر درمسافت های طی شده وکاهش زمان سفرهای درون شهری
مشخصات پروژه :
تونل دوقلو – طول هر رشته تونل بااحتساب ترانشه ها 400 متر - هرتونل شامل سه خط عبور – شیب کـف تونل 2% - سطح مقطع تونل درهنگام حفاری 124 مترمربع – سطح مقطع تونل پس ازعملیات لاینینگ 103 مترمربع – عرض خالص کف تونل 3/15 متر – عرض سواره رو 5/10 متر - حجم تقریبی خاکبرداری ترانشه ها 000/42 مترمکعب – حجم حفاری تونل ها 000/71 مترمکعب –
حجم بتن ریزی 000/16 مترمکعب – سرعت طرح 80 کیلومتر درساعت – وزن آهن الات مصرفی 1050 تن
اجرا : 100% ----- بهره برداری همزمان با بهره برداری از بزرگراه کوهسار مهدی
مدیرپروژه :مهندس معابرفرد
مشاور و دستگاه نظارت :شرکت مهندسین مشاور آمایش آب وخاک
پيمانكار:قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا – قرب قائم - موسسه عمران
اهداف طرح:
ایجاد راههای جدیددسترسی به شمال غرب شیراز واتصال آن به کوهسارمهدی وتونل دوقلوی ایمان شمالی ونهایتا به میدان قصردشت – حذف قابل توجه ترافیک شمال وغرب شهر وکاهش چشمگیر درمسافت های طی شده وکاهش زمان سفرهای درون شهری
مشخصات پروژه :
تونل دوقلو – طول هر رشته تونل بااحتساب ترانشه ها 400 متر - هرتونل شامل سه خط عبور – شیب کـف تونل 2% - سطح مقطع تونل درهنگام حفاری 124 مترمربع – سطح مقطع تونل پس ازعملیات لاینینگ 103 مترمربع – عرض خالص کف تونل 3/15 متر – عرض سواره رو 5/10 متر - حجم تقریبی خاکبرداری ترانشه ها 000/42 مترمکعب – حجم حفاری تونل ها 000/71 مترمکعب –
حجم بتن ریزی 000/16 مترمکعب – سرعت طرح 80 کیلومتر درساعت – وزن آهن الات مصرفی 1050 تن
اجرا : 100% ----- بهره برداری همزمان با بهره برداری از بزرگراه کوهسار مهدی
نوشته شده توسط امین در روز پنجشنبه ، 24 تیرماه 1389 ، ساعت 19:42.
8 نظرات:
امین جان این تونل دقیقا کجاست؟
امین عزیز کمی بالاتر از بیمارستان اردی بهشت و در اون پیچ آخر بلوار چمران قرار داره.اگه تو گوگل ارث به اون قسمت نگاه کنی کاملا واضح هستند
مرسی
با این وجود بار ترافیکی میدان قصرالدشت و پل معالی آباد هنوز پابرجا میمونه و امیدوارم بزرگراه آرین کمک بسزایی به ترافیک داخلی شهر کنه
در غیر این صورت بازم مهندسین محترم سوتی دادند با طراحی هاشون
امین جان
100% ؟
خدانکنه با این وضع افتتاح بشه
شبیه به دخمه میمونه
تونل های داخل اصفهان بدنه هاشون کاشی کاری شده با جدول گذاری شیک و نقاشی شده و نورپردازی جالب اما اینجور تونل ها باعث آبروریزیه اونم توی منطقه ی بالای شهر
امیدوارم تا تکمیل شدن طرح این مسئله ی زیبایی تونل هم عملی بشه
جابر جان منظور از صددر صد ، ساخت تونل بوده نه عملیات زیباسازی و آیفالت آن. همانوطر هم که در تصاویر مشخص هست زیبا سازی با ایجاد طرح هندسی زیبا در بیرون تونل شروع شده و مطمئنا تونلی که به هزینه های بسیر شروع به ساخت شده ، توجه زیادی به زیبا سازی آن خواهدشد.من فکر نمیکنم اصفهان تونل شهری داشته باشه...
جابر جان منظور از صددر صد ، ساخت تونل بوده نه عملیات زیباسازی و آیفالت آن. همانوطر هم که در تصاویر مشخص هست زیبا سازی با ایجاد طرح هندسی زیبا در بیرون تونل شروع شده و مطمئنا تونلی که به هزینه های بسیر شروع به ساخت شده ، توجه زیادی به زیبا سازی آن خواهدشد.من فکر نمیکنم اصفهان تونل شهری داشته باشه...
ارسال یک نظر