تین نیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شاید امكان عبور راهآهن شیراز ـ خوزستان از كازرون فراهم شود.
احمد صادقی حاشیه بازدید از پروژههای تونل محرم، جاده شیراز ـ كازرون در جمع خبرنگاران با بیان اینكه به دنبال حل مشكلات مردم هستیم اظهار داشت: برای تسریع در عملیات اجرایی تونل محرم به عنوان یكی از نیازها و خواسته اصلی مردم كازرون دستورات لازم را صادر كردیم و با توجه به باز شدن جبهه كار و آماده بودن تونل برای انفجار، كمك میكنیم تا پشتیبانی، هرچه سریعتر عمل انفجار و سوراخ تونل را آغاز كند.وی با اشاره به روشنایی تونلهای محور كازرون - ارژن، از روشنایی این تونلها در هفته دولت خبر داد و افزود: در این مورد دستورات لازم صادر شد كه در اسرع وقت روشن میشوند.
معاون وزیر راه و شهرسازی خواستار انجام روشنایی تقاطع غیرهمسطح در محور قائمیه شد و اضافه كرد: در این بازدید دو اولویت انجام كمربندی خانه زنیان در مسیر شیراز ـ كازرون و تسریع در هشت كیلومتر راه ورودی شهر قائمیه را داشتیم.
صادقی با بیان اینكه كمربندی شهر كازرون در صورت تكمیل مطالعاتش اجرا میشود و در غیر این صورت باید مطالعاتش انجام شود، خاطرنشان كرد: شاید امكان عبور راهآهن شیراز ـ خوزستان از كازرون فراهم شود كه به محض تكمیل مطالعات آن و مشخص شدن بحث مشاركت آن، اجرا میشود.
وی از كلنگزنی خط راهآهن شیراز ـ گلگهر در آیندهای نزدیك خبر داد و تصریح كرد: خط ریلی اصفهان ـ شیراز تمام شده و بحث ایستگاه جدید آن را داریم.
مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور ابراز داشت: كلنگ راهآهن لار ـ جهرم - شیراز ـ بندعباس نیز هفته گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی به زمین زده شد و در حال اجراست.
صادقی از انجام عملیات مطالعات آزادراه شیراز ـ بوشهر خبر داد و خاطرنشان كرد: اهالی كازرون به مسیر موجود این آزادراه به دلیل عبور نكردن آن از این شهرستان اعتراض دارند كه قول بررسی این موضوع را دادیم و در صورتی كه وضعیت توپوگرافی زمین و توجیه فنی و اقتصادی اجازه دهد این كار را انجام میدهیم.
وی بیان داشت: عملیات آغاز كنارگذر شمال شرقی شهر شیراز به طول 15 و نیم كیلومتر به صورت بزرگراه، چهارخطه و با اعتبار 172 میلیارد ریال و تقاطع غیرهمسطح دوازه قرآن شیراز به طول 5 هزار متر و اعتبار 33 میلیارد ریال نیز آغاز شد.
مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور عنوان داشت: در ابتدای سال برای نخستین بار در طول حیات وزارت راه تنخواه قابل توجهی به مبلغ 370 میلیارد تومان گرفتیم.
23 تیر 90 .
5 نظرات:
اتوبان 2طبقه اصفهان با 150000 متر 55 ملیارد خرج داشته اونوقت این با 5000 متر 3ملیارد هزینه داره؟؟مگه میشه؟
اصلان 5 کیلومتر پل برای چیه؟
ناشناس جان احتمالا 5000 متر نیست 500 متر هست اشتباه شده
و صد لبته مال اصفهانم 150000 متر معادل 150 کیلومتر نیست بلکه تا اونجای که یادمه یا 5 کیلومتره یا 15 کیلومتر که البته پل طویلیه
منظورم 15 کیلومتر بود ببخشید اشتباه تایپی بود
amin jan hala kojaye darvaz ghoran mikhan besazan aslan che shekli hast shahrdari khast pole mali abad ro az khordad 3tabaghe kone ke vel shode mese inke taze vasash in hame tabligh kerd malom nis in taghato kei sakhte mishe
محمد جان اطلاعا دقیقی ندارم! اما اگه واقعا این 5 کیلومتر دست باشه فکر کنم بدلیل کوهستانی بودن منطقه و اتصال دروازه قران به همین کنارگذر باشه و این پروژه هم بوسیله وزارت راه داره انجام میشه.معالی آبادم حتما شروع میشه اما زمانشو نمیدونم!!!
ارسال یک نظر