** برای لود شدن سریعتر تنها 1 پست اخیر نمایش داده می شود ، برای مشاهده سایر پست ها از منوی سمت چپ ، به مطالب گذشته مراجعه کنید**
هشتمین نمایشگاه خودروی شیراز در 22 دی ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل نمایشگاه های دائمی شیراز برپا شد.
این سومین دوره ای بوده که ایران خودرو در این نمایشگاه شرکت می کرد و این درحالیست که در این دوره از نمایشگاه خودروهایی مانند پژو 407، تندر 90 اسپریت کیت، سمند اس ای، 206 اس دی وی 8، پارس سال و سفارشی، 405 اس ال ایکس، روآ سال، اتوبوس مگاترانس، کشنده اکسور، سوزوکی اتومات کلاس 3، سمند ای ال، 206 فول آپشن، ون اسپرینتر، مینی بوس کروس، کامیونت مایتی در معرض دید عموم قرار داد.
این گروه صنعتی برای اینکه بتواند نمای روشن تری از اهداف و برنامه های خود را ارائه دهد با شماری از شرکتهای اقماری خود از جمله شرکتهای ایساکو، ایران خودرو دیزل، ساپکو، آپکو و تعدادی از قطعه سازان و نمایندگیهای فروش استانی در نمایشگاه شیراز حضور داشت.
گروه صنعتی ایران خودرو در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع در سالن ملاصدرا استقرار یافته و بخشهای مختلف از شرکت ایران خودرو که به نوعی در ارتباط با مشتریان هستند نیز در این غرفه فعالیتهای خود را عرضه کردند. ضمن اینکه در جریان این نمایشگاه نمایندگی فروش قطعات خودروهای سفارشی ایران خوردو (آپکو) در شهر شیراز افتتاح شد.
همچنین شركت سایپا در هشتمین نمایشگاه خودرو شیراز با بیش از 30 نوع از انواع محصولاتش، بیشترین تنوع محصولی صنعت خودروسازی كشور را به نمایش گذاشت.این گروه با اختصاص دو سالن مجزا به تفكیك خودروهای سواری و تجاری در مساحتی بیش از 3500 متر مربع بزرگترین فضای نمایشگاهی و گستردهترین حضور نمایشگاهی را در بین شركت كنندگان داشت.
*** خودروی جدید سایپا ، مروارید ***
5 نظرات:
سلام
لینک شدین
منو با نام
•اگه اینو نبینی بیچاره ایی•
لینک کنید
http://par30pix.mihanblog.com/
salamlink shodid
name man ro be sakhte logoye raygan taghir dahid
ba tashakor
صد حیف که به خاطر یه سری گرفتاری هاو علارغم علاقه ی زیاد به مقوله ی اتومبیل(البته نه ویراژ دادن با ماشین؛منظورم خوندن مطلب هست) نتونستم به نمایشگاه سری بزنم. امین جان خبری از "سورن ELX" نبود؟؟ در نمای خارجی صرفاً جلو پنجره تغییر کرده که البته منطقی بوده، ولی عمده ی تغییرات در نمای داخلی و امکانات دیده میشه.حاصل کار هم انصافاً خوب از کار دراومده.دلیلش هم کمک تیم طراحی حرفه ای از اروپا بوده،کسانی که داخل نیسان قشقایی رو طراحی کردن.وگرنه از برادران متعهد چنین توقعی نیست!(ر.ک.مجله ی ماشین-سال سی ام-شماره ی 3).در کنار تغییر تریم و ساختار طراحی داخلی،به لحاظ امکانات هم اضافه شدن کیسه ی هوای سرنشین جلو،تهویه مطبوع اتوماتیک،کمربند های پیش کشنده،فرمان تلسکوپی،CD changer،صندلی های با طراحی بهتر،سیستم هوشمند مرکزی تشخیص معایب موتور و...به علاوه ی قیمت حدود 20 میلیون تومانی،مجموعه ی نسبتاً قابل قبولی ایجاد کرده،ولی متاسفانه با وجود بازار انحصاری و سود نزدیک 10% انگار نه از این خودرو خبری هست،نه خودروی جدید"رانا"،نه تحویل مینیاتور و...انگار فقط باید به فیس لیفت های بی برنامه وهدف سایپا(پراید) به اسم خودروی جدید! دل خوش کنیم! البته متاسفانه با وجود فساد و رابطه محوری در سیستم مدیریتی انگار نباید به انتظار چیزیی جز این نشست...
siavash jan.moteasefane miniator meske akhar e emsal seri e avalesho be mardom tahvil midan.Vaghenan khoda be kheir kone!
x
Terrific work! This is the type of information that should be shared around the web. Shame on the search engines for not positioning this post higher!
ارسال یک نظر